14 September 2015

:: oldskool cafe wiwi eriana ::

jumaat minggu lepas... 
kegigihan sangat.. petang tu laju2 da watsapp mr.capt..
bole tak malam ni kita nak dinner kambing... 
mujur laaaaa dia okey... 
kot tak, mau aku pi drive sendiri.. haha..



lama jugak classmate dok gebang pasal cafe ni..
yela yang buat biz ni pun kengkawan jugak..
tapi sebab aku jauh, rasa macam alahai bercintanya nak pegi..
tapi hari tu nak jugak.. ntah ape punye peel.. 
beriye nak jugak...aku rasa kalau tak dapat mau aku sentap sampai ke sudah... 
mujur mr.capt okey je.. ai lebiu much! haha



taknak nasik2..
nak kambing bako je..
part tengah makan ni la memacam halnya..
bole pulak laaa ade aksi tulang kambing terbang.. adoiii...

mr.capt siap cakap.. "ait? kambing idup lagi? ingat kene bako mati dah.."
cisss.. ketawa beso aku.... memang tak bole nak kontrol gelihati nau..
nasib baik laaa bukan terbang ke meja sebelah..
kot tak memang laju2 aku ajak balik.. wahahahahaha



ni keadaan kedai waktu siang...
gambo ni aku amek dari fb wiwi eriana..
pi la tengok betapa ramainya orang yang datang kedai dia sampai buat aku terpengaruh jugak tu...



meh kite share pasal kambing bako dan ape yang special sangat..
untuk orang macam aku.. memang aku suka sos pedas..
tak la pedas sangat.. tapi aku rasa amatla memenuhi citarasa aku..
sebab aku bukan la kategori orang yang gemar sangat dengan kambing kan..
ada aku bedal.. takde aku tak heran... gitewww...

tapi sejak makan kt oldskoolcafe ni..
terus rasa apesal sedap sangat ni oih...
mr.capt punye review lagi dah macam master chef..
dia cakap.. kambing tu dia bako perfect... 
walaupun ade hangus2 sikit tapi hangus2 tu yang buat makin sedap..
haaaa ngko.. ketawa kemain aku dengan review dia..


ni la owner dia...
ex classmate aku masa sekolah dulu...
tah bape taun pun aku tak ingat dah yang kteorang ni sekelas...
dulu dia kemain la beso...
sekarang da kurus slim...

oihhh.. jeles amat..
kurus dia kalah aku..
moh la singgah kedai dia kot ade yang tringin kambing bako..
ade je masak lain.. tapi yang special dia kat sini.. memang kambing la...

land mark dia jalan kopi, meru klang...
waze memang bole jumpa.. dekat sangat dengan jalan beso...